خدمات سرویس و تعمیر تهران سرویسکار

مرکز مجاز سرویس و تعمیرات تهران سرویسکار

خدمات سرویس و تعمیر تهران سرویسکار

مرکز مجاز سرویس و تعمیرات تهران سرویسکار

ما در مرکز سرویس و تعمیرات تهران سرویسکار، به پشتوانه سال ها تجربه و تیم متخصص و حرفه ای تعمیرکاران، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان، در زمینه انجام کلیه امور سرویس و تعمیرات لوازم سرمایشی و گرمایشی در هر نقطه از تهران و بصورت شبانه روزی می باشیم.

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از بدترین اتفاقات در تابستان های گرم خرابی کولر گازی می باشد.

مرکز تعمیرات کولر گازی اسپیلت

گاهی اوقات خرابی اسپلیت و داکت اسپیلت جزئی و توسط خود شما قابل تعمیر است، ولی همیشه اینطور نیست و بعضی اوقات ممکن است اسپیلت دچار مشکل و خرابی جدی شده و نیاز باشد با یک شرکت معتبر و مجرب تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید.

شرکت تهران سرویس کار، به پشتوانه تیم متخصص و ذبده خود در زمینه تعمیرات انواع اسپیلت، سرویس و تعمیر داکت اسپیلت و تعمیر انواع کولرگازی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

در این مقاله سعی شده تا به برخی خدمات تعمیرات کولرگازی گروه تهران سرویس کار پرداخته شود، لازم به ذکر است که ما یکی از بهترین مراکزتعمیرات کولر گازی اسپیلت در تهران هستیم.


برای مشاهده ادامه مطلب، لطفا روی مقاله تعمیرات کولر گازی، کلیک کنید.

  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

چرا باید با تعمیرکار کولر گازی سامسونگ تماس بگیریم؟

۳ نشانه برای تماس با تعمیرکار کولر گازی سامسونگ

سرمای ناکافی، تهویه نامناسب و خرابی سیستم کولر گازی سامسونگ همه باعث نارحتی و اذیت شدن شما خواهد شد. بدترین قسمت ماجرا آنجا است که خرابی سیستم زمانی اتفاق می افتد که ما نیاز شدید به تهویه و خنک بودن محیط داریم.

لازم به ذکر است در مرکز تعمیرات کولرگازی تهران سرویس کار، تمامی تعمیرکاران کولرگازی سامسونگ، دارای دانش و مهارت فنی و سال ها سابقه در زمینه تعمیرات کولرگازی سامسونگ هستند، و در هرساعتی از شبانه که تماس بگیرید، تعمیرکار کولرگازی سامسونگ در منزل یا محل کار شما برای رفع مشکل کولرگازی شما حاضر خواهد شد.

اگر کولر گازی Sumsung شما عجیب و غریب کار می کند و هنوز شما مطمئن نیستید که باید به تعمیرکار کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید یا نه، این مقاله را حتما بخوانید.

برای مشاهد ادامه مطلب، لطفا روی مقاله تعمیرکار کولر گازی سامسونگ کلیک کنید.

  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

انجام تعمیرات کولر گازی ال جی یا خرید کولر جدید ؟

کولر گازی های ال جی اصلی به خاطر قطعات مناسب استفاده شده در آنها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل به ندرت اتفاقی می افتد که باعث خرابی کولر گازی تاحدی که منجر به تعویض کولرگازی ال جی گردد.

گروه تعمیر و سرویس تهران سرویس کار با بیش از ده سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات کولر گازی ال جی به تمام مشتریان خود این اطمینان را می دهد که کولر گازی ال جی آنها پس از تعمیرات تخصصی این مجموعه تا مدت ها به هیچ عنوان نیاز به تعویض نخواهد داشت.

 فراموش نکنید که کولر گازی LG بسیار با کیفیت بوده و در صورت خرابی نیز با هزینه های کم مشکل آن رفع خواهد شد، البته بشرطی که برای سرویس و تعمیرات کولرگازی ال جی از یک مرکز تعمیرات کولرگازی ال جی معتبر کمک بخواهید.

برای مشاهده ادامه مطلب، لطفا روی مقاله تعمیرات کولر گازی ال جی کلیک کنید.



  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

بیشتر مردم معمولا برای نصب کولر گازی اسپلیت خود، از یک نصاب کولر گازی متخصص و حرفه ای در زمینه نصب سیستم اسپلیت استفاده می کنند. با این حال اگر شما صاحب تجربه در کار لوله کشی کولر گازی و یا خدمات الکتریکی باشید،به تنهایی و سهولت میتوانید این سیستم را نصب نمایید. 

در غیر اینصورت نیز می توانید از تهران سرویسکار بهترین نصاب کولرگازی را بخواهید.

هرچند هر کولرگازی اسپلیت بسته به سازنده آن منحصر به فرداست، اما در این مقاله یک دستورالعمل کلی برای نصب کولر گازی اسپلیت ارائه شده است.


براب مشاهده ادامه مطلب، لطفا روی مقاله نصاب کولر گازی کلیک کنید.


  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

سرویس کولر گازی جنرال در تهران

در این مقاله چک لیستی از مراحل سرویس کولر گازی جنرال را برای شما آماده کرده ایم. علاوه بر آن برای راحتی بیشتر شما یک فیلم آموزشی معتبر نیز در انتهای مقاله قرار داده شده تا بصورت تصویری مراحل سرویس AC را مشاهده نمایید.

همانطور که میدانید فصل بهار در حال اتمام است. این بدین معنی است که شما باید مطمئن شوید که کولرگازی شما به درستی کار می کند. از طرفی برای اکثر افراد این کاری نیست که آنها بتوانند به تنهایی آن را انجام دهند. پس بهترین کار تماس با سرویس کار کولر گازی است.

برای سرویس و تعمیر کولرگازی با شرکت تهران سرویسکار تماس بگیرید. بعد از تماس شما، سرویس کار ما سریع در محل شما حاضر خواهد شد تا مطمئن شود که کولرگازی شما برای فصل تابستان با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد. با اینکار، کولر گازی آماده خواهد بود تا سرمایش محیط شما را به طور کامل تامین نماید.

به یاد داشته باشید سرویس منظم کولر گازی علاوه بر افزاش کارکرد و عمر کولر گازی باعث جلوگیری از هزینه های اضافی تعمیر نیز می گردد.

ما کار سرویس کولر گازی جنرال و سایر برند های کولر گازی را با گارانتی انجام خواهیم داد. مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریداری کرده اید. برای سرویس کولر گازی همین امروز با تهران سرویس کار تماس بگیرد.

برای مشاهد ادامه مطلب، لطفا روی مقاله سرویس کولر گازی جنرال کلیک کنید.

  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

چرا تعمیر کولرگازی تهران سرویسکار؟!

چون تعمیر کولرگازی از حساسیت زیادی برخوردار می باشد. اگر شما به یک نمایندگی غیر مجاز تعمیر کولرگازی مراجعه کنید مطمئن باشید که کولرگازی تعمیر شده اصلا هیچ گارانتی تعمیر نداشته و احتمالا به زودی همان جای تعمیر شده مجددا نیاز به تعمیر خواهد داشت. اما تعمیرگاه معتبر تهران سرویس کار پس از تعمیرکولرگازی با قطعات اصلی، تا چندین ماه تعمیرات خود را گارانتی می کند. گارانتی تعمیر به معنای ان است که پس از تعمیرکولرگازی، اگر مجددا کولرگازی در همان قسمت تعمیر شده دچار عیب شد تعمیرکار تهران سرویس کار به محل اعزام شده و به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد کولر خواهد کرد.

سرویس و تعمیر کولرگازی غرب تهران خود را به تهران سرویس کار بسپارید. زیرا تعمیرگاه معتبر تهران سرویس کار با داشتن نیرو های باسابقه و آموزش دیده می تواند در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین خدمات تعمیراتی خود به راحتی تمام برند های کولرگازی را تعمیر و سرویس نماید. قیمت مناسب و کیفیت کار بالا، یکی از ویژگی های ما می باشد.


برای مشاهده ادامه مطلب، لطفا روی مقاله تعمیر کولرگازی کلیک کنید.

  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

سرویس کولرگازی را جدی بگیرید!!!

کولرگازی در تهویه و خنکسازی محیط کار و خانه جایگاه خاصی دارد. چون به سرعت از گرما می کاهد و برخلاف کولر آبی، رطوبت را افزایش نمی دهد. به همین دلیل مناسبترین کولر برای مناطق مرطوب، کولرگازی است.

بسیاری از خریداران و استفاده کنندگان کولرگازی به دلیل مشغله بسیار و یا هزینه های سرویس و تعمیر کولرهای گازی عملا تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه های کولر گازی، هیچ گاه به سرویس آن فکر نمی کنند. آنها این کار را صرفا هزینه ای بی دلیل می دانند. چیزی که هیچ وقت نباید فراموش کنید این است که، تمامی لوازم و ماشین آلات مکانیکی به  سرویس های دوره ای نیاز دارند. شاید ساده ترین مثال در این مورد خودرو شما باشد. اگر در زمان مقرر و مناسب سرویس های مورد نیاز انجام نگردد عملا عمر خودرو کوتاه شده و هزینه تعمیرات آن بسیار زیادتر از سرویس آن خواهد بود.

البته توجه به این ضروری است، که سرویس کولرگازی خود را به یک مرکز معتبر بسپاریئ چراکه اینکار نیازمند تخصص و مهارت کافی می باشد.

تهران سرویسکار به همراه تیم متخصص تعمیرکاران خود آماده خدمت رسانی بشما عزیزان می باشد.


برای مشاهده ادامه مطلب، لطفا روی مقاله سرویس کولرگازی کلیک کنید.

  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

آموزش شارژ گاز کولرگازی

تعمیرگاه کولرگازی تهران سرویس کار مفتخر است که تمام خدمات مربوط به سرویس و آموزش شارژ گاز کولرگازی را در محل انجام خواهد داد. شما در مقاله حاضر آموزش تصویری شارژ گاز کولرگاری را مطالعه خواهید کرد.

همانطور که میدانید یکی از گران‌ترین اقلام در صورتحساب برق در مناطقی با تابستان‌های گرم، هزینه کارکرد یک کولر گازی است. اگر کولرگازی شما به‌اندازه کافی مبرد برای خنک‌ سازی نداشته باشد، این هزینه حتی می‌تواند بالاتر هم  باشد. در این مقاله سعی کرده‌ایم، تا به شیوه ای اصولی نحوه شارژ کولرگازی را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به شما آموزش دهیم. با تهران سرویس‌کار همراه باشید

برای مشاهده ادامه مطلب، لطفا روی مقاله آموزش شارژ گاز کولرگازی کلیک کنید.


  • تهران سرویسکار
  • ۰
  • ۰

مهمترین نکات در نصب و جابجایی کولرگازی اسپلیت

برای نصب و جابجایی کولرگازی اسپلیت باید هر دو یونیت داخلی و خارجی به‌صورت استاندارد و با دقت بالا نصب گردد. هرچند در مقاله آموزشی زیر نکاتی بسیار ضروری در مورد  نصب و جابجایی کولرگازی اسپلیت آموزش داده‌ شده است، اما فراموش نکنید که کار نصب و جابجایی کولرگازی اسپلیت نیاز به تخصص و تجربه نصاب کولر گازی دارد. به همین منظور ما پیشنهاد می‌کنیم عملیات نصب کولرگازی خود را به گروه فنی تأسیساتی تهران سرویسکار بسپارید. ما  کم‌هزینه و با گارانتی، کار سرویس کولرگازی، تعمیر، شارژ گاز، نصب و جابجایی کولرگازی شما را انجام خواهیم داد.

برای مشاهد ادامه مطلب، لطفا روی مقاله نصب و جابجایی کولرگازی کلیک کنید

  • تهران سرویسکار